love at first sight.

blev en ute kväll igår, va ju tvungen att testa på det nu när vi inte har någon "riktig" krog att gå på längre.. ;) men kvällen börjades på frösön & sen vidare till cuprum! efter 40 mins köande va vi äntligen inne ;) det va helt okej! jag har haft roligare men tråkigare också så ;) men runt halv tre somna jag sött hemma hos johanna, dock blev det inte mycket sömn innan johanna tvinga upp mig ;) bakis-frukost på gouter & sen en sväng på stan, blev lite fattigare men 2 tröjor, ett linne & ett par byxor rikare ;)
& just nu sitter jag och väntar på ronja, solning står på schemat, vi måste ju underhålla brännan ;) sen ska jag hem och powernapa en stund innan det vankas jobb 20-02.30!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0