+

läste precis en blogg som hade tagit upp "höjdpunkterna" men 2012, det fick mig att tänka på mitt 2012, så roligt som jag haft det här året har jag nog aldrig haft samtidigt som det har varit fullpackat med smärta.
så mycket hemska saker som kunde hända inom loppet av ett år.. men det har iallafall fått mig & jag gissar på nästan alla i min omgivning att ta vara på livet, man vet aldrig vad som händer.
många tårar har runnit, många tankar som man inte kan reda ut, men mitt i allt detta har jag varit med om det roligaste man upplever som 18-19 åring som går skola, nämligen studenten! allt festande, alla minnen, nedräknigen m.m för att sen stå där den 8 juni, lycklig, förväntans full & high on life!

sen har jag även hunnit med att skaffa jobb, varit med om helt galna utekvällar i åre, bal, två resor till turkiet, massa vänner som äntligen fyllt arton, yra, stråket, roliga sommarnätter och massa annat!
så kort & gott så har det verkligen varit ett år som har svängt hejvilt.
men nu tar vi vara på 2013, jag har så mycket som jag ska hinna med, men jag känner på mig att det blir ett bra år!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0