försöker igen!

Fick ett sånt sug efter att blogga! gav egentligen upp det här förlänge sen men eftersom jag kan tycka att det är roligt att kolla tillbaka på gamla inlägg så har bloggen fått vara kvar! so here we go!
 
stressar som vanligt lite över livet, just nu sitter jag har och har ingen aning om vad jag ska göra.. skulle vilja vakna imorgon och veta exakt vad jag vill göra i framtiden så att jag bara kan börja plugga..
tog iallafall steget i förrgår och sa ifrån mig jobbet i offerdal för om en och en halv vecka flyttar jag in till stan igen! har suttit och sökt lite jobb, men det där med cv.. inte min grej.. ringde även runt lite så vi får väll se vad det slutar med ;)
skulle även behöva fixa mig en egen lägenhet, just nu ska jag hyra av en kompis! men det går ju inte hela livet och nu vill jag inte för någonting flytta tillbaka till offerdal igen.. 
 
kom precis på att det inte är länge kvar tills vi åker till london heller! längtar verkligen! men sen så är det ju jag som kommer leva fattig resten av livet känns det som då det är jul nu också! älskar julen! har redan tjuvstartat med julmusiken så just nu är -all i want for christmas som går på repet här hemma ;)
 
borde leta fram träningskläder då det står gym på schemat idag! tro det eller ej, men jag har ju faktiskt äntligen fått tummen ur och skaffat gymkort som jag dragit ut på i flera år.. ;) så nu är det ändring på allt, ska försöka ta hand om kroppen min som gör det bästa för att hålla mig uppe ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0