hundvakt!

nu är jag ledig ända till på söndag! iallafall från donken jobbet, dock ska jag jobba några timmar på fredag på mitt ''gamla'' jobb, pengarna behövs ju! tänkte passa på att njuta medans jag väl är ledig, men har redan planerat in något på alla dagar ;)
idag är jag hundvakt åt ragnar & barkas, sen sover jag i stan & på torsdag ska jag till krokom på möte inför nytt jobb, sen åker jag in till stan igen för en sväng på stan med marie! sen åker jag hem till tulleråsen. på fredags är det jobb som gäller från 10-16, sen ska jag hem & göra mig iordning innan jag åker in till stan för att fira fanny som fyller arton!! på lördag ska jag på middag & sen jobbar jag 7-15 på söndagen! det va min ledighet ;)
men det är ändå skönt att ha saker inplanerat också! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0