vi som alltid lovat varandra att vara varandras bästa vänner.

jobbjobbjobbjobbjobb, det är så min vecka ser ut! onsdag är min enda lediga dag, men det är skönt, skönt att ha något att göra! börjar 7 imorgon & slutar 22 (dock har jag rast på typ 4,5h men ändå)
idag har jag hunnit med att jobba, träna en sväng, tagit en lång dusch, letat resor som nu har blivit en vana ;) & nu sitter jag och inväntar top model!
jag kan inte längta mer efter sol & värme än vad jag gör nu.. blir lite deprimerad över vintern, den är så lång.. men men, någon månad kvar så!



Kommentarer
Tove

Kom till miiiiiig! Kom i typ mars för då börjar det bli varmt igen :D

Svar: åh tove jag måste nästan göra det! :D puss
nathaliega.blogg.se

2013-01-29 @ 12:11:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0