tell me something I don't know, tell me something I care about.

som alla andra nu efter nyår ska jag ge ett försök till att träna & äta bra! har börjat lite smått, men det är ju inte riktigt min grej, jag gillar godis alldeles för mycket! ;) tog mig iallafall iväg på ett easyline pass med ronja i måndags, träningsvärken sitter i & jag funderar på att införskaffa mig ett gymkort! får se hur det går med det :)
annars fördriver jag tiden med att jobba & kolla på gossip girl, köpte mig ju boxen i julas så jag är fast! ;)
 
en sväng till stan idag & middag hos jennifer, men nu är jag hemma & har äntligen öppnat mitt efterlängtade packet med kläder som jag fick på posten! hälften var bra & hälften åker nog tillbaka ;)
 
nej, åter till gossip girls tittande! måste ju få dreggla lite över chuck & nate ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0