det är ändå du som väljer, så var noga med ditt val.

 
jag har så mycket drömmar, så många saker jag vill hinna med. satt och funderade lite idag hur jag skulle hinna med allt, men jag fick tyvärr inte ihop det :( men jag får väll se hur det går med allt.
har iallafall haft introduktion på mitt nya jobb nu, så nu gäller det att bara jobba & spara pengarna!
min senaste dröm är att åka till australien & jobba i ett halv år/ett år, det är något jag verkligen vill göra. har även kommit på vad jag vill utbilda mig till & jobba med! bröllopskoordinator! dock är dom ända kurserna jag har hittat så korta.. men det kanske inte behövs mer? får se, det dröjer nog nått år innan jag börjar med det, vill ut & resa en massa först! sen ska jag nog bosätta mig på ett varmare ställe, drömmen är ju LA! får se hur det går ;)
 
annars försöker jag att hinna med så mycket som möjligt om dagarna, tiden går så fort! men det blir mest jobb, har även hunnit blivit tok-förskyld så sen i söndags har jag bara legat hemma i soffan, druckigt te & kollat på film! men jag känner mig faktiskt lite bättre så idag tog jag och jobba ett kort pass (jobbade på mitt gamla jobb, så det var rätt lungt ändå)
 
imorgon är det lucia också, första året jag inte får se något firande.. får se om jag kanske ändå åker in till stan och kollar, men känns lite tveksamt! nej, ni får ha en bra kväll! min spenderas iallafall framför greys :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0