time passes by

dagarna, veckorna, månaderna, ja åren rullar på! snart är det 2013 också! om vi lever så länge vill säga, jorden ska ju gå under på fredag.. vi får se hur det blir med det. jag är iallafall upptagen med jobb hela veckan, idag & imorgon ska jag vara på hemtjänsten, på torsdag jobbar jag min sista dag på donken.. & på fredag & söndag jobbar jag på hällebo! igår gjorde jag något annorlunda också, jag & jennifer var iväg och jobbade på ett bröllop för omväxlingens skull ;)
lördag är alltså min enda lediga dag och det är faktiskt planerat så, för då kommer min efterlängtade tove hem från rom över julen! :D som jag längtat!
men nu ska jag ta och göra mig iordning för jobbet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0