little things.

bloggen är så gott som död, men det kan vara kul att titta in och skriva lite ibland när man har tråkigt. tacka vet jag att man inte är någon ''storbloggare'' ;)
njuter av att jag är ledig idag, har precis ätit världas god frukost! smoothie & mackor! strax ska jag ge mig ut på en promenad med vovven min, jag ska trotsa faktan att det tok-snöar ute. det verkar ju ändå inte ska bli någon vår här..
sen ska jag bara ta tag i sånna där tråkiga nödvändiga saker, som att städa, tvätta, ta mig an löpbandet m.m.
 
ska förhoppningsvis boka resa i slutet av veckan också! får se hur det går med tanke på att alla har baler när vi ska iväg & jag vill ju hemskt gärna se mina kära vänner! :) men det ska nog gå att planera in!
Tumblr_m7pzujtwab1r0mbpqo1_500_large
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0