nytt år, nya möjligheter

så var det nytt år igen! känns inte som det var allt förlänge sen senaste nyåret :p men jag har ändå hunnit med mycket! har blivit en hel del roliga/galna saker, men jag ångrar inget! (åtminstonde inte det roliga). vi har ju till&med överlevt jordens undergång 2 gånger! ;)
själva nyårsafton har jag inte så mycket att säga om.. inte det roligaste jag varit med om men helt okej bitvis. nu ska jag äntligen få tvätta bort gårdagens smink också, åkte direkt ifrån stan till jobbet, 6 timmars jobb & nu sitter jag här! ska göra en kopp te & lite fika, sen blir det lite 90210 innan jag tänkte sova, är supertrött! & sen ska jag trots allt upp 10 imorgon för en dags jobb! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0