i was too young too dumb to realize.

livet flyter på i sin vanliga takt & det står mest jobb på schemat om dagarna, men det funkar det med! ligger just nu i soffan, body of proof slutade precis & jag ska väll egentligen gå & sova, men jag låg så otroligt skönt här i soffan!
har ju gått och blivit lite vuxen, går och lägger mig tidigt & kliver upp tidigt utan att jag egentligen behöver haha ;)
 
på lördag ska jag faktiskt göra något ovanligt, jag ska på änges musikal! varje är så har 9orna på min förra skola musikal! det är roligt & jag minns hur kul man hade ''musikal veckan''! har inte så mycket annat för mig då jag jobbar hela helgen..
 
nej nu ska jag slita mig från soffan & släpa mig ner till sängen, kom på att jag ska vara barnvakt imorgonbitti också! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0