you better run, better run, faster then my bullet.

hunnit med att fira julafton, det var mysigt & nog en av dom bättre ''julaftorna'', synd bara på kalle anka.. sen eftersom mamma & pappa åkte till göteborg så tog vi en ''systerdag'' på juldagen, åt middag , gick på bio och såg sune i grekland & avslutade det hela med film hemma & chokladfondue.
sen har jag hunnit en kort sväng på mellandagsrean också, blev en kamera, några tröjor, kjolar, underkläder & smycken. lyckades även hitta något till nyår med! :)
 
sen spenderade jag dagen/eftermiddagen hemma hos johanna & satte i extensions på henne! :) imorgon är jag ledig & har inga planer ihuvudtaget, så jag får se vad som händer! :) som det känns nu kommer jag sova bort dagen, får ju som inte för mig att gå och lägga mig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0