fuck who you want and fuck who you like.

alltså min tid räcker inte till? :o när blev det helt plötsligt maj? när blev det bara en månad kvar till studenten? när började balerna redan nästa vecka? när hade jag plötslig bara några veckor att göra ett helt projektarbete? jag får väll helt enkelt skylla mig själv som skjuter upp allting & tänker att det är länge kvar för nu sitter jag här, stressad som ett as :p
men jag har iallafall gjort klart samhälle nu! slängde precis in jobb kläderna i tvätten & ska väll börja med att plugga till religions provet nu. då har jag iallafall det som var mest bråttom att hinna med :p sen får jag väll helt enkelt se till att hinna med allt annat på något vänster ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0