21 mars 2012.

gud vad den här månaden har gått fort insåg jag precis! den är ju nästan slut :o men aja, till saken jag tänkte skriva ;)
gick en sväng på stan med ronja efter att jag hade slutat, fick med mig några saker hem (alltid när man känner att man egentligen inte har råd så hittar man alltid en massa saker!) jag visar nog sakerna imorgon om jag hinner! riktigt nöjd faktiskt :)
& nu ska jag skynda mig in till stan igen för att hjälpa jennifer att flytta in i nya lägenheten & äta någon middag! sen ville dom att jag skulle jobba, så mellan 19.30-02.00 befinner jag mig på donken ;)
får väll se om jag orkar mig upp på skolan imorgon bitti ;) hehe.



Kommentarer
gisela

shit vad du jobbar nathalie, vad duktig du är :)

2012-03-21 @ 19:59:51
URL: http://baragisela.myshowroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0