100-dagars!

mår som jag förtjänar efter gårdagen antar jag ;) men jag är ju uppe & vaken så det är ju rätt bra? ;) jag hade väldigt kul igår & jag längtar bara efter 99 dagar då jag kommer stå och skrika som en galning ;)

dock började ju kvällen inte så bra.. missade först bussen hemifrån, fick åka med pappas kompis när dom hade slutat jobba, hade åkt i en kvart innan jag insåg att jag hade glömt biljetten hemma.. så då fick vi vända, hämta biljetten & åka in igen, precis när jag kommer till centrum så ser jag bussen åka, så ringde ida & hon sa att jag kunde ta en annan buss, bara det att hon inte förstog det (fyllo) så helt plötsligt var jag längst bort i torvalla.. så jag började gå & efter en stund kom en i klassens pappa och hämtade mig & skjutsade mig dit vi skulle ;) så fram kom jag, efter mycket om & men ;) haha!

men som sagt, kvällen var lyckad ändån! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0