nu är det nära.

alltså gud va tiden går fort nu :o jag vill bara pausa lite, morgondagen vill jag pausa i 1 år kanske? ;) på ett sätt så vill jag verkligen inte gå ut, för jag har haft så otroligt kul hela studentveckan! men på ett sätt så blir det väldigt skönt att slippa skolan ;) jag tror inte att jag kommer fatta det på riktigt förens skolan börjar igen, att man verkligen har gått ut!
men iallafall, så efter lunchen på frösön så åkte jag ner på stan, fixade lite nödvändiga saker & hämtade igen min väska från olles ;) sen tog jag bussen hem (det här har blivit mitt hem nästan, jag är mer här än hemma :p), åt & nu ska jag strax åka in till stan igen & möta upp klassen för att fixa flaket!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0