natti natt.

hejsan! det va ett tag sen, men det funkar inte för mig att logga in via telefon som var min nödlösning ;) dock har jag inte så mycket att skriva, jobbar mest hela dagarna känns det som ;)
 
iallfall, till saken. fick för mig att spela match igår då laget mitt behövde folk, struntade i att jag inte har tränat på någon månad & att jag precis höll på att bli sjuk, det kändes ju idag kan jag säga! min hals kändes helt sönder trasad & jag kunde knappt prata när jag vakna, dock blev det lite bättre under dagen :) men istället känns det som att jag har blivit överkörd eller något, träningsvärk i hela kroppen! & sen ett 9 timmars pass på jobbet på de! behöver jag ens säga hur slut jag är? ;)
så jag tar faktiskt & kryper ner i sängen och somnar till ett avsnitt dh! :)
godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0