midsommar!

midsommar firandet/ fira rebeckas 18-års dag igår var väldigt bra, jag hade väldigt kul om man bortser från slutet. blev middag, tårta, drickande, massa skoj & sist men inte minst lite bad i poolen med alla kläder på :') så just nu håller jag på att torka mina skor & min jacka med hårtorken eftersom de fortfarande inte har torkat ;)
lyckades även elda mitt hår i ett ljus, men som tur är så syns det inte så mycket & det blev väll inte allt för mycket heller ;)
 
dock fick det hela ett tråkigt slut & vid halv fyra imorse var jag hemma igen! sen klev jag upp halv elva för att baka tårta också ;)
 
hade några mobil bilder, men nu funkade de inte att lägger över så jag får testa imorgon istället! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0