sliten.

nu är jag hemma igen! jag hade det hur kul som helst i åkersjön faktiskt! ;) men idag är jag trött, tror vi äntligen la oss vid halv fyra kanske? sen vaknade vi vid nio ;) världens minsta rum, bråk om sängar, chocken när en radom kille ligger nästan naken i sängen jag & marie ska sova i, plankade in på hotellet, fixade gratis drinkar, promenader i världens längta backe, massor med folk m.m. var vad våran kväll i åkersjön bestog av ;) så otroligt bra alltså! ;)

men nu är jag dock väldigt sliten, cupen igår sitter kvar i kroppen + att ögonen rinner, nyser 50 gånger i minuten & huvudet är tung som bara den. så jag tänkte faktiskt hoppa in i duschen och sen inte göra mer idag, blev ju ingen träning, vilket var lika bra kanske ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0