fredag den 13:onde.

trots att det är fredag den 13:onde idag så har det inte hänt mig något (än :p), det brukar inte göra det. vi flög till och med till turkiet fredag den 13 en gång, inte störtade vi heller ;) så jag tror inte riktigt på att det är en oturs dag :p men om det nu skulle hända något så skulle jag nog skylla på det ;)

har iallafall haft en rätt bra dag hittills, hade bara psykologi idag så vi slutade 11.20. hann även göra klart det sista i kursen så nästa fredag är jag ledig! :) + att jag hann göra klart en uppgift i projekt & företagande, så nu är jag ledig måndag eftermiddag också! effektiv dag :p

sen hade jag turen att få skjuts hem redan klockan ett, så jag var redan hemma när bussen gick från stan! skönare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0