dag 01- saker som ni inte visste om mig.

börjar med en ''blogg-lista'', ihopp om att komma på något roligt att skriva om ;)
dag 01- saker som ni inte visste om mig.
*jag har fortfarande inte lärt mig hur man skiljer på de & dem när man skriver ;) skriver alltid dom & sen chansar jag vad det ska vara när jag skriver skolarbeten :p
*jag älskar allt som har med sommaren att göra, förutom kryp.
*jag älskar att gunga!
*jag har många planer för min framtid.
*det visade sig att jag valde helt fel linje.
*ett av mina nyårs-löften var att ge folk en andra chans, för det är jag dålig på.
*jag har otroligt dåligt minne när det kommer till att komma ihåg viktiga saker.
*jag ska göra en ny tauering om ett tag!
*jag höll på att drunkna när jag var liten.
*jag kan verkligen inte dansa ''pardans'', jag är helt värdelös på det.
*när jag var liten var min högsta önskan att kunna dansa, som i dansfilmerna.
*jag gör listor till allt! vad som ska göras, köpas m.m.
*jag kan sitta och tänka på saker som hänt & skratta för mig själv.

just nu kommer jag inte på mer, så det var väll allt för nu ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0