då var det slut.

jahopp, då var alltså mitt allra sista lov slut! men det är bara 54(?) dagar kvar till studenten, så nog ska jag överleva! tyckte nyss att det var 100-dagars så dom 50 dagarna gick ju fort! :)
men jag tänkte iallafall bjuda på ett par bilder från mitt lov! :)

spenderade en torsdags kväll med johanna & hannes (några till var också med, men bara en stund i början) jag skrattade tills jag fick ont i magen hela kvällen!

när vi hade klivit upp så pallrade vi oss ner på eastern för frukost/lunch!

när vi kom hem igen var det dax att städa, 3 pers kan göra mycket under en kväll ;)

sen var vi fixade igen & pepp för en fest kväll till! vi hade ju även turen att samuel lagade mat åt oss ;)


väl på krogen stötte vi på filip & fredrik! ;)

& på lördagen kändes det ju att kvällen hade varit riktigt skoj! ;) så efter lite städande åkte vi hem, där även ronja var! efter ett besök i föllinge gav vi oss iväg till stan, hade inte så mycket att göra där, så vi hittade på en massa sätt att fördröja tiden med :p


& kvällen slutade med den här snygga gubben vi hittade påvägen hem :')



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0